Detaljerede beskrivelser af vores rejser til Thailand

Thailandstur nummer 30 afviklet i september / oktober 2023 - Turen gik til Pattaya

Vi var nu kommet til vores Thailandstur nummer 30. Det var egentlig ikke noget vi sådan tænkte over. Turen blev planlagt sådan lige pludseligt. Vi havde egentlig snakket om, at vi skulle vente en periode inden vi igen rejste til Thailand. Men en aften, (eller nat var det efterhånden blevet), faldt jeg over nogle gode priser på flybilletter. Og så v...

126 Hits

Thailandstur nummer 29 - afviklet i marts 2023 - turen gik til Ao Nang Krabi & Karon Beach Phuket.

Tirsdag den 28. februar 2023  På denne tur til Thailand skulle vi flyve med Thai Airways fra Købenavn og vi skulle med toget til København, hvor Hanne og Kurt ville vente på os. Vi kørte med toget fra Brønderslev klokken 06:05 og videre fra Aalborg klokken 06:50 - direkte til Kastrup Lufthavn. Vi havde medbragt kaffe og rundstykker til turen o...

106 Hits

Thailandstur nummer 28 - afviklet i juli / august 2022 - turen gik til Jomtien / Pattaya

Turen til Thailand i juli / august 2022 havde egentlig været planlagt i et stykke tid. Det var planlagt til at være "lidt af en familie-tur" da nogle af vores børn og børnebørn skulle med på denne tur. Allerede inden turen i januar 2022 havde vi i familien snakket om at turen i sommeren skulle laves som en tur hvor børn og børnebørn kunne deltage -...

131 Hits

Thailands-tur nummer 27 - afviklet i januar 2022 - turen gik til Jomtien / Pattaya

Siden sidste tur : Den sidste tur, som vi var på i Thailand, var helt tilbage i januar 2020 og i mellemtiden havde Corona`en gjort det umuligt at rejse. Ja - Thailand havde simpelthen lukket for turister - lige som så mange andre lande i verden havde lukket for indrejse. Men nu skrev vi altså november 2021 og man var begyndt at snakke om at Thailan...

239 Hits

Thailands-tur nummer 26 - afviklet i februar 2020 - turen gik til Pattaya

Da vi var kommet hjem fra turen i august måned 2019 - gik der ikke lang tid før der kom forespørgsler på turen til februar ..... og inden vi havde tænkt os om - ja så var vi godt i gang med planlægningen af denne . Det lå ligesom i kortene at denne tur skulle gå til Pattaya Jomtien. Vi prøvede at lave et hold til turen og et par stykker af dem om v...

1566 Hits

Thailands-tur nummer 25 - afviklet i august 2019 - Turen gik til Koh Samui

En dag i det tidlige år 2019 ringede min telefon og nummeret på telefonen kendte jeg ikke . Jeg kunne dog se at det var et dansk nummer og ikke et af de udenlandske firmaer , der tit ringer og prøver at lokke penge ud af mig - hvilket i øvrigt ikke er så nemt . Nå , men jeg tog telefonen og siger , som jeg altid gør når jeg skal besvare et telefon-...

1921 Hits

Thailands-tur nummer 24 - afviklet i marts 2019 - Turen gik til Ao Nang , Krabi

På en varm sommerdag i sommeren 2018 sad vi nede på stranden i Tversted - her i Nordjylland . Vi havde aftalt at mødes med Jens og Dorthe på stranden en varm eftermiddag . Vi tog derned og fandt straks Dorthe og Jens og parkerede vores bil . Vi fik strandborde og stole stillet op og satte os med kaffen og den for nyligt købte kanelsnegl . Pludselig...

1146 Hits

Thailands-tur nummer 23 - afviklet i september 2018 - Turen gik til Hua Hin - Jomtien og Pattaya

Som mange sikkert fornemmer når de læser vore rejsebeskrivelser - så har vi næsten altid et eller andet i gang omkring Thailand . Og det er da heller ikke helt galt . Vi var lige kommet hjem fra ferien i februar 2018 og allerede den 14. marts dukkede der en pris op på fly-billetter til Thailand . Vi kunne få flybilletter fra Aalborg til Bangkok til...

2977 Hits

Thailands-tur nummer 22 - afviklet i februar 2018 - Turen gik til Jomtien og Pattaya

Tja - vi er så nået til tur nummer 22 til Thailand . Rygterne om priserne på de forrige ture , som var booket på nettet , bredte sig som ringe i vandet og historien om at Jomtien / Pattaya var mega billige områder blev også pludselig meget kendt blandt de personer , som vi plejede at rejse med . Jeg blev kontaktet af flere personer som gerne ville ...

1026 Hits

Thailands-tur nummer 21 - afviklet i august 2017 - Turen gik til Jomtien og Pattaya

Vi havde haft en mega billig ferie i marts måned 2017 og vi var samtidig blevet lidt vilde med Jomtien . Da vi kom hjem fortalte vi vennerne om vores oplevelse med Jomtien / Pattaya , hvor alt var så billigt og om hotellet , som lå lige over for stranden . Ja - også var der lige dette med prisen .... det var helt fantastisk hvad vi havde fået af pr...

2612 Hits

Thailands-tur nummer 20 - afviklet i marts 2017 - Turen gik til Jomtien og Pattaya

Vi havde nu afviklet 19 ture til Thailand og vi havde været guider for rigtig mange mennesker . Vi har haft mange gode oplevelser med alle disse " medrejsende " og det har været en fantastisk tid , som vi ikke ville have undværet . Vi har booket alle disse ture igennem Rejseselskaber og vi har haft priser der svingede fra 10.000 kroner pr. person o...

1114 Hits

Thailands-tur nummer 19 - afviklet i august 2016 - Turen gik til Bangkok - Kanchanaburi og Ao Nang

Vi fik afsluttet tur nummer 18 i februar 2016 og tiden gik .... jeg havde været i jobtræning i et større varehus i Nørresundby i deres nonfood-afdeling og afsluttede dette forløb i juni 2016 . Efter afslutning af dette forløb blev jeg så raskmeldt 1. juli og der var derefter en hel masse ting der lige skulle være styr på . Jeg kunne gå på efterløn ...

1178 Hits

Thailands-tur nummer 18 - afviklet i februar 2016 - Turen gik til Koh Samui

Næsten ingen tur til Thailand uden dramatik . Jeg var stadig i behandling for min stress , dog gik det MEGET BEDRE NU . Godt nok havde jeg fået lov at rejse til Thailand i august måned 2015 - men ville jeg nu kunne få denne godkendelse en gang til ? ...... jeg må indrømme at jeg havde taget dette som en selvfølge og jeg havde bare bestilt turen til...

980 Hits

Thailands-tur nummer 17 - afviklet i august 2015 - Turen gik til Koh Samui

Vi er nu kommet til Thailands-tur nummer 17 , som blev afviklet i august 2015 . Den opmærksomme læser vil måske undre sig over at der ikke var nogen Thailands-tur i foråret 2015 og det er ganske rigtigt .  Vi måtte hoppe over denne tur pga. nogle personlige problemer . For ikke at sætte for mange spekulationer i gang , vil jeg da gerne lige he...

2094 Hits

Thailands-tur nummer 16 - afviklet i august 2014 - Turen gik til Koh Samui

Mange gange er turene i august nogle ture hvor vi kun rejser Lene og Jeg . Og det er det fordi mange af dem der " normalt " rejser med os , har været med på turen i foråret og sådan var det altså også denne gang .  Men Lene og jeg har jo et ønske om at rejse to gange om året og det ville vi altså også gøre igen i år - så derfor blev det kun Le...

957 Hits

Thailands-tur nummer 15 - afviklet i år 2014 - Turen gik til Ao Nang Krabi og Phukèt

Tja - så står vi her igen ... Da vi skulle booke holdet til turen i januar 2014 , fik vi samlet et hold på 5 personer . Vi havde valgt allerede at rejse i januar måned denne gang - hvorfor dette  , har jeg egentlig glemt - men måske det bare var tilfældigt . Holdet som ses herover består af Mig og Lene - Jette - Dorthe og Jens .  Vi havde...

2256 Hits

Thailands-tur nummer 14 - afviklet i år 2013 - Turen gik til Koh Samui

Så nåede vi frem til tur nummer 14 og den kom så til at ligge i august 2013 . Vi havde godt nok også været i Thailand i marts måned , men det skulle jo ikke forhindre os i at rejse igen her 5 måneder senere ... Thailand bliver vi aldrig trætte af . Vores rejse-agent , ved det rejsebureau som vi plejede at booke hos , - var rejst til et andet " kend...

1068 Hits

Thailands-tur nummer 13 - afviklet i år 2013 - Turen gik til Chiang Mai og Koh Chang

Vi var nu nået frem til år 2013 og det hele var næsten sat i et system . Vi bookede vores ture ved det samme rejseselskab .... og vi rejste to gange om året . Hvis ikke det var os der ringede til " rejseselskabet " - ja , så ringede de til os og spurgte om der var gang i noget . Men nu var vi kommet dertil hvor vi skulle prøve at komme lidt længere...

2413 Hits

Thailands-tur nummer 12 - afviklet i år 2012 - Turen gik til Koh Samui og Phuket

Ja så nåede vi til Thailands-tur nummer 12 , i rækken af et antal rejser som vi ikke helt kender endnu .... Vi placerede turen i august måned , ikke fordi den kunne sagtens ligge på et andet tidspunkt , men vi tænkte jo også økonomi og august måned , når skolerne var startet i Danmark , måtte kunne give en fornuftig pris ? Vi købte stadig vore...

981 Hits

Thailands-tur nummer 11 - afviklet i år 2012 - Turen gik til Koh Samui & Ao Nang Krabi

Vi er nået til året 2012 og vi havde jo allerede i efteråret 2011 været i gang med at planlægge turen til februar måned 2012 ...... der var ikke nogen der længere spurgte " om vi skulle til Thailand i året 2012 " ... nej , de spurgte nu om hvornår vi skulle afsted . Det var allerede blevet kendt at vi rejste to gange om året Thailand og vi fik fler...

2405 Hits

mail2

mail@poullarsen.net

Vi sælger ikke rejser

og vi laver ikke rejseforslag .