overskrift vores oplevelse

confused

Historien om firmaet "World Visitor" kommer for vores eget vedkommende til at vare lidt over et år, inden vi kender slutningen på denne. Vi bestilte jo vores rejse tilbage i november 2016. I første omgang var planen at vi skulle rejse i marts 2017 - men jeg faldt over et rigtig godt tilbud på nettet - på en rejse til Thailand - som var på samme tidspunkt og som vi valgte.

Heldigvis havde vi betalt extra til World Visitor for at kunne flytte rejsen - hvis vi ville dette. Så det burde ikke give nogen problemer. Jeg sendte en mail til firmaet om at vi ville flytte turen til juni måned 2017. Efter lang tid fik jeg en mail retur med besked om, at vi ikke kunne komme afsted før i december 2017 og det sagde vi "Ja" til.

Så gik tiden jo og jeg tænkte egentlig ikke så meget på turen igennem hele sommeren. Først da vi kom til september kom jeg til at tænke på at vi ikke havde hørt mere fra firmaet. Jeg skrev en mail til dem og bad dem bekræfte at vores rejse stadig var OK og bad dem også sende mig booking nummeret på det fly vi skulle flyve med.

telefonDer gik lidt over en uge - hvor jeg ingenting hørte fra firmaet, hvilket undrede mig lidt . Jeg besluttede mig for at ringe til deres kundeservice. Der gik rigtig lang tid inden der var nogen der tog telefonen. Da det endelig skete - præsenterede jeg mig som "Poul Larsen" - hvorefter at stemmen i telefonen sagde at hun ikke kunne snakke dansk og at jeg ville blive ringet op senere. Damen i telefonen talte norsk og det kunne vel ikke være så svært at forstå en dansker - selv om man var fra Norge . Nå - men jeg ventede og der gik nogle dage igen. Så kom der pludselig en mail - hvor i de skrev at de havde flyttet vores ferie til den 11. november 2017 - i stedet for som planlagt den 1. december 2017. Der stod videre i mailen at de ikke håbede at det ville give os nogen problemer og at vi som "et plaster på såret" ville få 200 danske kroner i hånden når vi landede i Antalya .

Mailen bringer jeg lige herunder - Fuldstændig som den ser ud i virkeligheden

__________________

Vores kundepleje hold har skabt en bestilling, #405254 på dine vegne, med følgende detaljer og Resumé:

emne: Call Center
emne: ANTALYA

ANTALYA

Kære Gæst

Af operationelle årsager ser vi os nødsaget til at ændre din afrejse dato til d. 14.11.2017, selve turens indhold vil være helt den samme blot datoen der er ændret, som kompensation for ulejligheden vil i når i ankommer til Tyrkiet modtaget 200kr retur af guiden.

Vi beklager meget og håber ikke dette volder jer for mange problemer

Hav en god dag

Med venlig hilsen

Dit World Visitor Team

Hvis du vil følge op på den, vil der være en repræsentant snarest. Du kan også Se bestillingens fremskridt online.

dit World Visitor AS hold,

__________________

111 - Ja ovennævnte er en mail fra et "stort rejseselskab"

Jeg blev egentlig pisse sur og skrev straks tilbage til firmaet - at det kunne vi under ingen omstændigheder acceptere og at vi fastholdt vores plan om at rejse i december 2017.

Der kom ingen svar retur på mailen og da der var gået en uge - ringede jeg til firmaet. Denne gang var det godt nok en dansker der tog telefonen og jeg forklarede hende at vi ikke kunne rejse i november. Hun bad mig skrive en mail til hende, hvor i jeg skulle skrive at jeg ikke kunne rejse i november. Jeg forklarede hende at det havde jeg faktisk allerede gjort for en uge siden. Nåh - sagde hun så - så er du jo registreret. Hun sagde videre at hun i øjeblikket sad og prøvede på at få et fly afsted i december og at jeg ville høre nærmere. Hvis ikke hun kunne få et fly afsted i december - ville vi få vores penge retur. Hvordan vi kunne få vores penge retur på en rejse som vi havde fået gratis - ved jeg så ikke, men det må tiden jo vise.

Den 20. oktober modtager jeg en mail fra selskabet med denne ordlyd:

Vores kundepleje hold har skabt en bestilling, #628699 på dine vegne, med følgende detaljer og Resumé:

emne: Call Center
emne: Antalya

Antalya

Kære Gæst

İ vores tidligere fremsendte mail , valgte i at forblive på jeres oprindelige afrejsedato 01.12.2017

Vi er nu ved at skal booke flybilletter samt hoteller og vil i den forbindelse gerne bede jer tjekke op på jeres navne på den tidligere fremsendte bookingbekræftelse er korrekte.

Bekræft venligst tilbage at alt er korrekt – senest onsdag d. 25.10.2017

Jeres fly tider er som nedestående og jeres fly operatør er Pegasus Airlines:

01/12/2017 PC1072 Kopenhag - İstanbul 13:40 18:55

01/12/2017 PC2024 İstanbul - Antalya 20:10 21:25

08/12/2017 PC2001 Antalya - İstanbul 08:10 09:25

08/12/2017 PC1071 İstanbul - Kopenhag 11:35 12:55

Med ønsket om en god ferie

pegasus

Jeg kunne intet se på nogen mail, som jeg tidligere skulle have fået fra firmaet og meddelte dem dette tilbage - samtidig med at jeg sendte vores navne på mailen og bad dem tjekke vores navne.

5 minutter senere kom denne mail:

Hej Poul

Tak for jeres mail

i vil snarest modtage en ny bekræftelse ud

god weekend

dit World Visitor AS Team,
Med venlig hilsen
Nynne Henriksen
World Visitor
www.worldvisitor.dk

2 timer senere modtager jeg så endelig bekræftelse med flytider og det hele ..... Nu ser det hele pludselig meget lysere ud  2 .

Den 8-11-2017 kommer der denne mail:

Flytid ny

Der er ikke yderligere kommentarer med på mailen - men kun dèt du ser herover !!

Så flytiderne er åbenbart blevet ændret - men vi vælger stadig at være positive !! ja

Den 15. november kom vores rigtige flybilletter + rejsebeskrivelse !!

kappadokien

Det hele ser "tiltalende ud" .

Vi HAR været på denne tur og du kan se den her : Kappadokien

Siden sidst redigeret februar 2023.

ihpone

mail2

mail@poullarsen.net

Vi sælger ikke rejser

og vi laver ikke rejseforslag .